bonairejoyce.reismee.nl

Dag 13

Vandaag waren we denk ik meer onderweg dan dat we op 1 plek waren haha. In de ochtend gingen we even boodschappen doen en bij te amo beach liggen. Lekker relaxen, zonnen en een beetje zwemmen. We gingen daar niet snorkelen omdat we met Bompeti een snorkelcursus zouden geven om 3 uur.

We gingen tussendoor thuis lunchen, dat is ook veel fijner omdat dat het heetste moment van de dag is, dus dan konden we binnen met de airco aan zitten.


De cursus was verplaats naar 4 uur, dus we gingen later weg. We hadden bij Something Special (een winkeltje in de stad) afgesproken. Na tien minuten zei ik tegen Kim dat dat wel vaker hier gebeurd, dat mensen laat zijn. Op een gegeven moment duurde het zo lang, dat ik toch wel zat te twijfelen. Uiteindelijk bleek het dat hij Special Occasions bedoelde en hij het erbij gezet aan het begin van de boulevard. Wij daarheen, waren ze net weg. Dus toen hadden we bij Coco beach afgesproken, waren we daar, hadden we elkaar denk ik net misgelopen. Uiteindelijk hebben we elkaar bij Spice beachbar gevonden, anderhalf uur verder. Het snorkelen was natuurlijk al klaar dus Kim en ik hadden zelf een duik genomen.

Toch was het nog even gezellig met Bompeti, en Kim had hem natuurlijk nu voor het eerst ontmoet dus dat was ook leuk. Hij had een ‘open water’ duik boek voor me mee zodat ik dat kan gaan leren omdat we gaan duiken, dus dat kan ik gaan leren als Kim naar huis is.


Hierna waren Kim en ik pasta wezen afhalen bij Rumba Café, we wilden toch een beetje vieren dat papa en mama 25 jaar getrouwd zijn en we konden natuurlijk niet uiteten. Dit was een goede oplossing, we gingen thuis in de tuin avondeten met een drankje erbij om het toch te vieren.

Reacties

Reacties

Anja

Geniet van je verhalen en video's. Fijne tijd met elkaar. Veel liefs

Marieke

En die pasta....wat hebben jullie daar lang plezier van gehad. LOL.
Weer heerlijk al die verhalen. Laffoe xxx

Kim

Ik denk dat je het niet meer weet, maar dat was GEEN goede oplossing ?. Wel lekker

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!