bonairejoyce.reismee.nl

Dag 14

Het was een rare en toch leuke dag vandaag. De dag begon niet prettig, want het eten van gisteravond viel niet lekker bij Kim en mij. Ik zal de details besparen, maar het was pretty shitty.
We hadden om 11 uur weer afgesproken om te snorkelen, en dit keer wisten we waar het was.
We waren natuurlijk allebei niet helemaal lekker maar hadden toch zin om deze laatste dagen nog wat te doen en een snorkel tour klonk erg leuk. We kregen de tour van Emile, hij is bezig met zijn dive master dus dit was een goeie oefening voor hem, en hij was ook mee op de boat tour toen. Dat was heel leuk en erg mooi! Er stond een sterke stroming dus Bompeti ging niet mee maar reed de auto naar een paar stranden verder zodat we zometeen niet tegen de stroming in hoefden te zwemmen.
We konden ons lekker met de stroming mee laten gaan en zagen van alles onderweg. Op het eind bij Spice beach bar waar we werden opgehaald kwamen de vissen zo dichtbij en helemaal om je heen. Het was heel leuk. Kim vond het wat minder leuk en wist niet hoe snel ze het water uit moest komen toen die grote vissen zo dichtbij kwamen haha.
Na het snorkelen waren Kim en ik allebei op, we hadden natuurlijk bijna niks in ons buik, hadden niet top ontbeten en redelijk intensief gesnorkeld omdat we veels te enthousiast waren met alles wat we zagen. En dat hebben we gemerkt ook want de rest van de middag en avond hebben we vrijwel plat gelegen. Toch gezellig serie gekeken samen in bed. We zouden eigenlijk koken voor Hein en Maria maar zij zijn natuurlijk ook ouders dus hebben we besloten dat te verplaatsen naar in de toekomst, en dan kan Kim via facetime mij helpen met koken want ik ben niet de grootste chef.

Reacties

Reacties

Anja

Leuk verhaaltje. Gelukkig zijn jullie niet lang ziek gebleven ??

Kim

JE MOET ER BIJ ZETTEN DAT IK WERD AANGEVALLEN, HALLO DIE VISSEN RAAKTE ME AAN.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!