bonairejoyce.reismee.nl

Dag 4

Vandaag heb ik EINDELIJK de kitespot gevonden en stonden de busjes er ook echt. De wind was wel veel te weinig om echt te kiten, maar dat was voor deze ene keer in mijn voordeel omdat hierdoor de instructeurs niet les hoefden te geven en we konden voetballen. Super leuke chille mensen allemaal, dus dat was echt top! Ik heb ook wat meer duidelijkheid kunnen krijgen over het kitesurfen. Blijkbaar zitten we nu (oktober november) beetje tegen het einde van het seizoen aan maar begint het seizoen weer in december. Het is dan niet dat je nu helemaal niet kan kitesurfen, maar minder vaak. Dus ik neem misschien 1 lesje en dan zelf kijken wanneer wel en wanneer niet kan.

Daarna had ik lunch met Bompeti, echt een geweldige man!! Zoveel energie, positiviteit en een geweldige lach! Hij wil er ook oprecht voor zorgen dat ik een geweldige tijd ga beleven op het eiland dus hij heeft echt alles voor me over en is nu al leuke dingen aan het plannen.

We zaten heerlijk bij Karels aan het water waar de vissen gewoon naast je zwemmen! Het was onwijs gezellig en ik kijk ernaar uit om meer met hem mee te maken!

Ik wilde eigenlijk gelijk door naar het strand met Emiel en Lars maar ik zweette me dood dus wilde toch even koud douchen en iets anders aan doen.

Het strand was heel mooi. We zaten bij Spice een beach bar en overal om ons heen stonden palmbomen. Je kon niet gelijk het water inlopen maar ging via een stijger het water in en uit. Er stond een sterke stroming dus het was een hele work out om terug te komen. Als ik dus de sportschool niet kan betalen ga ik zo nu en dan daar ff zwemmen.

Bij Spice werkt ook een jongen genaamd Lars die ook hier voor een tussenjaar zit, de eerste die ik heb gehoord die niet stagiaire is en ook een tussenjaar heeft na vwo. Die avond gingen we met zā€™n vieren wat drinken bij Havana, dat was wel erg gezellig alleen wel anders met Corona, omdat je moest zitten aan een tafel. Maar toen de avond verder ging en mensen meer drankjes op hadden, werd er toch gedanst. Ik durf bijna niet te dansen omdat ze allemaal zo goed kunnen dansen, echt van die losse heupen.


Reacties

Reacties

Marieke

Wat een heer8verhaal!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!