bonairejoyce.reismee.nl

Hannah is hier!

Hey allemaal,

Leuk dat jullie allemaal nog een beetje meelezen en reageren op mijn blog. De updates worden wel steeds minder, maar ik vermaak me prima dus geen zorgen!

Het was eerst wel even wennen om weer alleen te zijn toen Gijs weg was. Ik heb een leuke tijd met hem hier gehad en ben dankbaar voor het feit dat hij de kans kreeg om hierheen te komen en alles te ervaren en te zien.

Ik houd mij zeker wel bezig. Als ik niet aan het werk ben en er is wind dan ben ik kiten en anders ben ik duiken, aan het Crossfitten, bij Animal Shelter Bonaire helpen of chillen met vrienden. Bonaire is een klein eiland maar geloof me er is genoeg te doen. Bovendien is het ook wat je er zelf van maakt.

Ennnnn nu houd ik mij ook weer bezig want Hannah is 5 december aangekomen ook om voor langere tijd op Bonaire te blijven!! Echt onwijs leuk!!! Ze komt bij mij werken bij Ocean Oasis en verblijft in het appartementje naast mij! Hoe leuk! Haar eerste avond hebben we gelijk de jetlag eruit gefeest en de volgende dag hebben we de hele dag op een kleine, heerlijke jacht gezeten met een bootje erbij met een band erachter. Dat was ook echt lachen. Vandaag was ik kiten en toen kwam ze even kijken. Ze is gelijk overgehaald en heeft woensdag haar eerste les. Oh ja en ik heb mijn eerste backroll geland, mag ook even gezegd worden want ik was en ben nog steeds zo ongelofelijk blij! Mijn dag kan niet meer stuk!

XXX Joyce

Reacties

Reacties

Anja

Fijn dat je zo geniet. ?

peter gerber

???❤

Oma Miny

Fijn dat je zoveel mensen hebt die bij je langs komen veel liefs ,Oma Miny ????

Marieke

Ik mis je maar ben ook blij dat je op Bonaire zit - juist in deze tijd (je snapt wel wat ik bedoel). Liefs xxx

opa Ruut/oma Nel

een kort maar heel positief verslag, kan je zo`n backroll eens laten zien?

Edwin

Heel tof om te lezen. Volgende keer even iemand laten filmen hoe jij een backroll maakt he?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!