bonairejoyce.reismee.nl

I'm back

Hoi allemaal,

Ik hoop dat het allemaal goed gaat met jullie. Met mij gaat het super! Ik heb het erg naar mijn zin en heb ultiem genoten van mijn paar daagjes offline. Ik heb van alles gedaan en meegemaakt dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen.

Als eerst heb ik mijn PADI open water duikbrevet gehaald. Dat was ontzettend gaaf! We hebben zoveel gezien, mijn divemaster zei al dat ik nu helemaal verpest ben. We hebben schildpadden, stingrays, een eagle ray, Caribbean reef squid, porcupine fish, queen parrot fish, lion fish, Barracudas, tarpons en nog allemaal verschillende vissen van allerlei soorten kleuren en maten. Het was ongelofelijk wat je daar allemaal kan zien.

Ik heb ook mijn eerste duik voor mijn advanced gedaan. Dat was een diepte duik naar een wrak bij Hilma Hooker van 30 meter. Ook onwijs gaaf, en je hebt helemaal niet door dat je zo diep zit.

Verder heb ik veel nieuwe mensen leren kennen wat onwijs leuk is. Ik kwam Tico en Philip op het strand tegen en in de avond hebben we toen een pingpong toernooi gedaan met ook Lars en Olivier erbij. Als je wilt weten wie er gewonnen heeft mag je mij persoonlijk appen en kom ik je dat graag vertellen. Lars is jammer genoeg inmiddels naar huis omdat hij de Corona niet leuk vond hier. Voor de rest zijn Tico en Philip van de hotelschool dus heb ik die hele groep ontmoet, super leuke mensen allemaal. We hebben een keertje gebbq’d op t strand, zijn naar poolparty’s geweest, zijn uiteten geweest, hebben gechilld bij Seru Largu (een mooi uitkijkpunt waarbij je in de avond alle lichtjes van de stad ziet). Ik ben heel blij dat ik al die mensen heb ontmoet.

Ook heb ik voor het eerst hier gekite!!!! Echt super vet! Ik ben eigenlijk nog niet goed genoeg om in m’n eentje te gaan dus ik wilde lessen maar door Corona kon dat niet. Toen dinsdag was de wind heel goed en ik wilde dood graag kiten dus ik ben daar gewoon heen gegaan en heb daar Charlie ontmoet die die middag met Urs, een vriend van hem ging kiten dus hij zou mij in de middag ophalen om mee te gaan. Hij heeft mij toen veel goeie tips gegeven en eigenlijk beter leren kiten. Gelukkig was er voor back-up wel een bootje die me ophaalde toen ik te ver weg ging. Ik heb inmiddels drie keer gekite hier en ik kom nu zelf terug!!! Het is zo ongelofelijk leuk en als ik een keer tijd heb zal ik vragen of Tico mij filmt of foto’s maakt. Oh ja, Tico kite ook dus de laatste keer was ik ook met hem samen, heel leuk!

Verder ben ik nog een keer met Charlie en zijn vriendengroep, die bestaat uit hem, Urs, Stan, Shur, Mickey en Nicole, zijn we naar Sorobon te gaan met volle maan en hebben zij daar gekite en gingen Shur Nicole en ik gewoon zwemmen. Dat was echt heel gaaf want door de volle maan was het licht op het water echt goed en zag het er heel vet uit, volgende volle maan ga ik ook mee kiten!

Als laatst ben ik inmiddels begonnen met werken. Ik ben heel blij dat alles inmiddels weer een beetje open is en ik aan de slag kan. Het is een leuke werkplek met leuke collega’s. Het is nog niet heel druk geweest maar dat is om alles te leren wel prima. Ik moet nu weer werken dus ayo! :)


Reacties

Reacties

Marieke

Heerlijk om dit zo te lezen...
En jaloers... Welnee?!)

Anja

Toppertje veel plezier en werkse ??

Oma Nel

Wat super dat je dat allemaal meemaakt, ik hoop zo dat je geen al te gekke dingen doet, dan kan je er nog heel lang van genieten !

Kim

Aaaaaah super??. Heerlijk jou verhalen! Je bent gek kiten in de nacht??. Kon ik nog maar ff een weekje komen om op je te letten. ? Ben wel superBlij dat je het zo leuk vind en vet wat je allemaal doet hoor?? Ayo

Bjørn

Goed bezig om het leven toch te vieren!!

Edwin

Ik word er net als je moeder toch wel een beetje jaloers van....
Maar ben wel superblij dat alles zo leuk is voor je!

Oma Willy

Lieve Joyce, ik geniet van je verhalen

Edwin

Zeg eh Joyce,...... je mag nu wel weer eens met een verhaal komen dit duurt veel te lang

Elvira

Wat gaaaaaf!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!