bonairejoyce.reismee.nl

Dag 15

Vandaag was de allerlaatste dag van Kim. Ze vloog om kwart voor zes in de avond maar moest om kwart voor vier al naar binnen. We hebben vandaag alles rustig aan gedaan omdat we allebei dus niet top fit zijn. Wel liever samen niet top fit dan alleen moet ik eerlijk zeggen. We gingen in de ochtend heel enthousiast naar Spice Beach Bar (ondanks dat het dicht is kan je daar nog steeds op de bedjes liggen en zwemmen) maar we merkten al gauw dat de zon te veel van het goede voor ons was. Zelfs in de schaduw voelden we ons niet helemaal lekker. Je wilt op de een of andere manier alles uit je laatste dag halen en nog van alles genieten wat je thuis niet hebt (zoals de zon) maar je moet je soms afvragen waar je zelf nou echt gelukkig van wordt en waar je nou eigenlijk echt zin in hebt, en wat goed is voor je en je lichaam. We hebben toen toch besloten om naar huis te gaan en lekker van de airco met veel water te genieten. We hebben een kleine maar normale lunch gehad en die kleine dingen is juist waar ik wel van kan genieten. Zeker nu nog samen met Kim, want ik geef het niet graag toe, maar ik vond dit weekje met haar samenwonen toch wel heel gezellig, ondanks alle rondslingerende kleding en blikjes cola, he Mik. Maar goed, de dag was dus niet heel speciaal, of juist wel want niet veel mensen zullen binnen chillen op hun laatste dag.

Toen kwam natuurlijk het moment van afscheid, en afscheid wordt nooit leuk, voor niemand niet. Ik kan wel zeggen dat ik een onwijs leuke en zeker onverwachte week heb gehad en ik ben heel blij dat ik alles aan Kim heb kunnen laten zien en van alles met haar heb meegemaakt. Als Paul (aka Paulina) haar niet van me zou stelen en door Europa heen zou slepen, had ik haar hier gehouden hoor!! Nee grapje, ik gun het Kim ook heel erg dat zij nu eindelijk gaat beginnen aan haar eigen reis, haar eigen verhalen gaat beleven en zelf van alles gaat meemaken, zien en doen. Het is maar dat neemt niet weg dat ik haar onwijs ga missen, en ook dat hoort erbij helaas.


P.S.

Ik weet eigenlijk niet zo goed waar ps voor staat maar het zal vast van toepassing zijn, want ik wilde nog even zeggen dat ik nu een paar dagen offline ga. Dat houdt niet alleen in dat ik voor een paar dagen geen verhalen, foto's en video's zal delen, maar ook op Whatsapp, Facebook, Snapchat, Instagram en al dat social media gebeuren zal ik de komende dagen niet op zitten. Als je je afvraagt waarom, omdat ik denk dat het goed voor iemand kan zijn. Om even helemaal geen afleidingen te hebben, helemaal even op jezelf te zijn. Als je je afvraagt wat ik dan allemaal ga doen de komende dagen, ik zal de komende dagen bezig zijn met het (hopelijk) halen van mijn open water duikbrevet. Ik heb natuurlijk nu door de lockdown nog een paar dagen extra vrij, dus zal werk en Spaanse cursus nog niet beginnen, dus ik ga lekker ontspannen, genieten en vooral, niks moeten. Liefs xxx

Reacties

Reacties

Oma Miny

Lieve Joyce, ik vraag mij zo wie zo af waar je elke dag de tijd vandaar haalt om die fantastische verhalen te schrijven. Heel goed , tot spoedig horens dan maar. Veel l liefs van mij???

Marieke

Ik ga je offline missen...
Maar echt goed dat je dat doet
Liefs xxx

Nicole

Mooie week en goede actie van Kim !
Heerlijk offline , goede keuze ?

Kim

Allereerst, de blikjes cola waren er 2. We hebben een top tijd gehad en ik mis je nu al zo erg❤️, kon ik maar ff terug haha. Goed dat je ff offline gaat maar als je nu niet snel wat laat horen kom ik je halen. Love u

Jacqueline

Had nog geen tijd gehad om alles te lezen en foto's te kijken. Nu eindelijk weer "bij". Leuk om te lezen! Geniet ❤

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!