bonairejoyce.reismee.nl

Dag 6

Ik heb echt ongelofelijk veel mazzel voor mijn gevoel want ik heb vandaag weer echt een te gekke dag gehad! Emiel en Lars hadden en pick up truck gehuurd voor een dag en we gingen daarmee met twee vrienden van hun (Jori en Laurent) en de andere Lars naar Slagbaai (een soort natuurpark). We hebben echt allemaal vette dingen gezien! Er waren super veel mooie uitzichten, overal cactussen, hagedissen die heel tam waren, mooie witte strandjes waar bijna niemand was en heel mooi koraal en mooie vissen dus het snorkelen was ook top. Ik blijf echt onder de indruk van hoe mooi alles is en als je ooit de kans krijgt om naar Bonaire te gaan raad ik het zeker aan! Als je binnen nu en iets minder dan zes maanden gaat krijg je een gratis tour van mij .

In de avond gingen we nog met z’n alle eten bij Rumba’s en een ijsje halen bij Luciano’s.

Ik merk dat ik nu echt nog in de vakantie vibe zit en ben heel benieuwd hoe het is als ik zometeen ga werken en in een bepaald ritme ga komen hoe ik het dan vind. Nu doe je elke dag nog vette dingen en ik vraag me af of dat zometeen blijft. Nu in elk geval lekker genieten en ik zie allemaal wel wat er nog op me af komt, alles is hier een beetje kijken hoe het komt en niet te veel denken, plannen of stressen, echt wel mijn style dus..

Reacties

Reacties

Oma Nel

Fijn dat je zo geniet, dan doen wij het ook een beetje.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!