bonairejoyce.reismee.nl

Dag 7

Vandaag heb ik even een dagje lekker niks ingepland. Zo kon ik gewoon rustig aan doen, wat dingen doen die gedaan moesten worden, video’s editen, factetimen en mijn kamer filmen.

Ik begon de dag met eigenlijk alles een beetje opruimen want de schoonmaakster zou komen. Nu maak je in je eentje echt veel minder troep en je ruimt veel sneller achter je kont op omdat je het zelf netjes moet houden. Ik had even een afwas gedaan en mijn eerste was op Bonaire gedraaid. Ik ging ook nog even langs voyager (scooter verhuur) omdat mijn scooter zonder kickstart niet start en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Morgen gaan ze er wat aan doen. Verder heb ik nog boodschappen met Maria gedaan, echt heel lief ik zei dat ik zo even boodschappen ging doen en ze zei gelijk ik rijd je wel naar de supermarkten! Dat was echt top want dan hoef ik niet met die grote tassen op de scooter, plus het is nog gezellig ook.

De schoonmaakster is echt een super lieve vrouw. Ze spreekt Spaans en ook een beetje Engels dus ik ging een klein beetje Spaans met haar oefenen. Ik ben nog niet met de cursus begonnen maar ik wist wel de beginnende woordjes. Ze maakt ook heel goed en snel schoon. Echt heel luxe want nu hoef ik dus zelf nooit de vloer te dweilen, de keukenkastjes schoon te maken, de badkamer niet te doen, ik hoef het alleen maar een beetje netjes te houden!

Verder ben ik langs Onderwijs Instituut Bonaire geweest, om mijn Spaans cursus inschrijving af te maken maar er was niemand.

Toen ik weer thuis kwam ging ik mijn tweede was doen. Maria had ondertussen een papaya smoothie voor me gemaakt, echt super lekker!

Verder heb ik een keer fatsoenlijk voor mezelf gekookt, aardappelen, sperziebonen en een hamburger. Het was wel lekker maar een beetje smaakloos. Ik moet er wat kruiden ingooien denk ik.

In de avond had ik nog even mijn verblijf en kamer gefilmd zodat jullie dat ook een keer kunnen zien.

Daarna gingen we met Emiel, Lars, Laurent, Jori en Lars wat drinken bij Havana. Het was Laurent en Jori hun laatste avond maar ze komen nog terug zeiden ze.


Reacties

Reacties

Marieke

Lekker dat je niet elke week de keuken hoeft schoon te maken he? Maar wel zielig dat ik het nu moet doen, toch? Kun je niet elke week even langs komen?
En een paar minuten te laat...wat een story xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!