bonairejoyce.reismee.nl

Dag 8

Jullie gaan nooit geloven wat ik vandaag heb meegemaakt!

Vandaag bracht ik in de ochtend mijn scooter naar Voyager zodat ze er vandaag naar konden kijken waarom hij nooit start zonder kick start. Toen haalde Demelza mij op bij Voyager omdat ik me moet inschrijven bij IND om hier legaal te mogen verblijven en werken, dat moet als je langer dan 3 maanden blijft. Daarvoor had ik wel mijn contract van werk nodig en die lag vanochtend eindelijk klaar om half tien dus die haalde we gelijk op want de afspraak was om tien. Nu maakt het hier niet uit als je op tijd bent of een uur te laat, tenminste zo was het vroeger. Nu kwamen de daar om 10:08 en konden we niet meer geholpen worden.. tot vijf minuten na je afspraak kan je nog geholpen worden. In Nederland gaat dat natuurlijk heel anders maar als ik hier mensen vertel over dat ik niet meer geholpen kon worden na acht minuten kijken ze me vol verbazing aan en vinden ze het streng. Naja dan maar de afspraak verplaatsen, ik heb nog ruim twee maanden de tijd voordat ik me ingeschreven moet hebben.


Daarna ging ik met Bompeti afspreken en hij had zijn kinderen bij zich. Echt hele leuke mooie kindjes! Super eigenwijs en ondeugend maar echt heel lief. Als ik het zo zie is het wel een hele klus hoor, kinderen hebben. Maar het is het allemaal waard zei Bompeti.


Daarna kwamen Maria en Hein mij ophalen omdat de scooter nog niet klaar was.. echt heel lief, ik belde hen en ze kwamen gelijk! Ik voelde me een beetje bezwaard maar Maria zei dat ze het echt heel goed vond dat ik gebeld had en dat ze liever mij komt ophalen dan dat ik het aan een vreemde zou vragen. Zij is echt te lief.

Toen was ik even thuis en zou kort daarna Demelza mij ophalen omdat vandaag de eerste dag was dat we gingen filmen als promotie voor haar stagebureau. Ze vond de filmpjes zo leuk die ik tot nu toe gemaakt had dat ze met mij een paar dagen wilde nemen waarin we van alles zouden filmen, vanaf aankomst op het vliegveld, tot alle bezienswaardigheden zien en leuke restaurantjes en barretjes filmen. Ik was eigenlijk van plan eerder te beginnen met werk maar dat had ik dus verzet naar begin oktober omdat Demelza graag deze video’s wilde maken en dat leek mij ook leuk en een nieuwe ervaring om te doen.


Ik voelde me alleen niet helemaal top want soms heb je gewoon van die momenten dat je thuis en de mensen thuis heel erg mist en dat je er allemaal niet zo’n zin meer in hebt. Dus ik had ook niet zo’n zin om leuk te gaan filmen. Daarbij kwam dat het had geregend dus de lucht was niet helder blauw en de straten (die niet allemaal geasfalteerd waren) zagen er vies uit dus ik stelde voor om het morgen te doen want dan was het veel beter weer. Maar Demelza vond het toch leuk om vandaag te gaan en dan zouden we alleen het vliegtuig en vliegveld filmen vandaag filmen omdat er een kennis van haar aankwam die we dan konden filmen. Opzich dacht ik ook wel goed want dan ga je toch wat leuks doen en heb je afleiding.


Dus toen gingen we eerst naar vlakbij het vliegveld waar de vliegtuigen overkomen en filmde ik het vliegtuig. Daarna door naar het vliegveld en daar waren Emiel en Lars ook want die hadden net Jori en Laurent gedag gezegd. Emiel had veel ruimte op zijn GoPro dus hij filmde de mensen die eruit kwamen. Demelza had natuurlijk gezegd dat een kennis van haar aan zou komen en dan zouden we haar filmen als ze eruit kwam lopen. Ik was ondertussen met Lars aan het praten en opeens hoor ik ‘Joyce!’ En draai ik me om en zie ik Kim op me af rennen. Ik was zo verbaast en verward maar ook zo ontzettend blij! We hebben elkaar misschien een week niet gezien maar het voelt al zo lang en ik zat er ook een beetje doorheen dus dit was echt geweldig! Ik voelde me zo blij maar besefte het nog echt niet! Kim zelf ook niet, die moest echt nog even landen en die trilde bijna uit elkaar van de zenuwen.


Toen zijn we naar huis gegaan heb ik Kim mijn thuis laten zien, heeft Kim even lekker gedoucht en spulletjes uitgepakt, heb ik Kim even voorgesteld aan Maria en Hein want zij wisten natuurlijk ook van niks maar zij vonden het ook heel leuk. Daarna kon ik gelukkig mijn scooter ophalen dus heb ik dat samen met Kim gedaan. We kregen gelijk te horen hoe erg we op elkaar leken, ook in doen en laten.

Daarna zijn we naar Spice beach bar gereden en hebben we daar lekker wat gedronken en gezwommen.

In de avond gingen we bij Rumba Café eten, aan de boulevard en gingen we daarna met Emiel, Lars en andere Lars en een vriend van hem wat drinken. Kim had natuurlijk een jetlag en was al bijna 24 uur wakker dus leek het me handig om het niet al te laat te maken, bovendien is het morgen vrijdag dus gaan we weer.


Ik ben echt super blij dat Kim er is, ze komt ook perfect getimed en ik kan niet wachten om alles aan haar te laten zien!

Reacties

Reacties

Anja

Wat fijn dat Kim er is. Lieve groetjes en knuffels❤️❤️

Carlijn

Lekker genieten samen schatten! Veel liefs ♥️

Marieke

Het was heerlijk je voor de gek te houden. Zelfs toen je gisteren belde en ik zie 'we roepen Kim wel even" (die in het vliegtuig zat, haha) en papa zei "ze ligt te slapen" ging je nog heerlijk mee in het verhaal. En ik heb wat keren gevist wat je deze week allemaal ging doen...Het was echt moeilijk om onze mond te houden, we waren zo enthousiast. En wat top dat Kim er nu is. Jullie liggen nu vast samen in een bed te slapen...de mooiste en liefste meiden van de wereld! Geniet! xxxx

Oma Miny

Leuk hè die verrassing van Kim , geniet er maar van met z’n tweeën heel veel plezier xxxx?

Oma Nel

toen jij nog lekker relaxed rondliep en er later ook een beetje doorheenzat, zaten wij al zenuwachtig en vol spanning af te wachten hoe alles zou gaan. Mooi dat je de ontknoping zo goed beschreven hebt. Ik ga nu printen voor opa. super fijne dagen

Nicole

Genieten meiden !! Prachtig dat het gelukt is Joyce dat je van niets wist ??

Elvira

De beste zus ooit! Wat fijn dat jullie samen zijn. Geniet lekker. Knuffel voor jullie ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!