bonairejoyce.reismee.nl

Dag 9

Vandaag was de eerste dag met Kim dat ik echt van alles kon laten zien. We gingen eerst naar 1000 steps omdat dat gewoon echt heel mooi is en ik had daar zelf ook nog niet gesnorkeld.

Het koraal was mooier dan ik verwacht had en we hadden ook nog een schildpad gezien!!

Kim wilde alleen snel weg omdat er waar we zaten een grote leguaan kwam kijken. Ik moet zeggen dat als je naar die klauwen kijkt dat je niet vrolijk wordt.

Toen reden we door naar het Goto meer waar Kim voor het eerst flamingo’s had gezien. Daarna door naar Rincon waar ik haar bij de Cadushy Distillery cactus liet proeven. Ik dacht dat moet je toch een keer gedaan hebben als je hier bent geweest.

Verder zijn we doorgereden naar de Indonesische tekeningen op de muur waarbij je dus door die soort van cactus vallei moet.

Op de terugweg begon het onwijs hard te regenen maar dat is niet zoals in Nederland. De regen en wind is warm en je bent hier blij als het gaat regenen in plaats van chagrijnig.

De rest van de middag hebben we bij Windsock gezeten. Dat is een plekje vlakbij m’n huis waar je lekker kan liggen op bedjes en je als je het trappetje afloopt je gelijk in het blauwe water bent.

Daar hadden we Stephen en Robert ontmoet waar we pizza mee gingen eten.

In de avond gingen we met Emiel, Lars, Demelza en Lars wat drinken bij Karels. Het was Emiel en Lars hun laatste avond en we wilden eigenlijk naar Havana maar het was daar zo druk dat de politie in verband met Corona iedereen moest wegsturen.

Reacties

Reacties

Oma Nel

Wij hebben ook even geproost op alles waar je zo leuk overschrijft. Weet inmiddels half Bonaire wat een leuke meiden zijn gearriveerd?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!